BÜYÜK TAYLAND SEYAHATİ - 10 -


25 KASIM CUMA


Bomba gibi uyandım ve güne hazırım. Dün akşam iştahsızlıktan hiçbir şey yiyememiştim nerdeyse, bu yüzden kurt gibi aç uyandım. Otelin restoranındaki kahvaltıda 3 seçenek var.




1. Jambon, sosis, çırpılmış yumurta, 2 dilim kızarmış ekmek, tereyağ, reçel, 1 bardak çay ya da kahve
2. Meyveli ve yoğurtlu müsli, 1 bardak çay ya da kahve
3. Pirinç çorbası tavuklu ya da balıklı ya da karidesli



 

Emrah 3 numarayı, ben 2 numarayı tercih ettim. Artık plaja doğru yola çıkabiliriz.






Bu günkü tercihimiz Kantiang Bay. Bu da kum plaj, nispeten daha küçük diğerlerine göre. Yemek yiyecek bir mekan ve bir de bar var. Bahsettiğim bar buranın sembol mekanı, Why Not Bar. Müzikler ve ortam salaş ve güzel. Şezlong, şemsiye yok burada. Ağaçların altına havlumuzu serdik hep yaptığımız gibi. Öğle yemeğinde papaya salatası, ördek etinden yapılmış bir çorba (çok aşırı acı), tavuklu ve sebzeli noddle yedik, 570THB. Bu seferki noddle biraz değişik, şeffaf, glass noddle deniyor. Çok sevdim. Akşam üzeri yağmur yağdı, maymunlar plajı bastı, insanlar çığlık çığlığa kaçıştı 🙈🙈🙈








Why Not Bar

Yağmur durunca otele dönmeden biraz keşif yapalım dedik. Kitapçıkta okuyup merak ettiğimiz Bamboo Bay’e gittik. Otelimize en uzak plaj bu. Motoru yolda bırakıp yaklaşık 2km yokuş aşağı inmek gerekiyor. Biraz uzak ve zor bir yolu olduğu için çok az kişi tarafından tercih ediliyor. Çukurda kaldığından etrafı ormanla çevrili. Gerçekten müthiş bir yer. Burada da denize girip çıktıktan sonra otele döndük. Bu plajın denizi biraz kayalık ve dalgalı, tehlikeli olabiliyor. 



Yolda fil görmek buralarda çok normal :)






Bamboo Bay'de gün batımı


Akşam yemek için yine Klong Nin Plajı’na geldik, Otto Grill’de yemek yedik. Porsiyonları aşırı büyük. Çok aç olmama rağmen çok zorlandım yemeği bitirmek için ama çok lezzetli. Fırınlanmış patates (için et parçalarıyla dolu, üstünde 2 değişik sos var), domuz etinden schnitzel ve hamburger, biralarla beraber 880THB. Mekan çok güzel döşenmiş, gündüz değil ama akşam yemeği için kesin öneririm. Plaj üzerinde başka bir barda birer kokteyl içip döndük.

Yorumlar

Popüler Yayınlar