BÜYÜK TAYLAND SEYAHATİ - 17 -

8 ARALIK PERŞEMBE

Sabah tam vaktinde acentedeydik. Gelin görün ki otobüsün kalkmasını tam 1,5 saat bekledik! Nasıl bir organizasyon gerçekten anlamadım. 10 kişi kadar acentenin önündeydik. Görevlilerden biri bizi yaklaşık 500-600 metre yürüttü ve geldiğimiz noktada beklemeye başladık. Bekledikçe 5’erli 10’arlı gruplar gelmeye devam ediyordu. Bu şekilde ayakta 1 saate yakın bekledik. Sonunda otobüse bindiğimizde 2 kişilik boş yer olduğu için kalkamıyorduk. Yarım saate yakın da bu son 2 kişilik koltuğun dolmasını bekledik. Sinirler epey gerildi haliyle. 2 yolcu kavganın eşiğinden döndü. Neyse, sonunda 9 buçuk gibi hareket ettik. Yol uzun olduğu için 1 kereye mahsus yarım saatlik mola verdik. 5 saatlik yolculuk sonrası Trat iskelesine vardık. Buradan arabalı vapur ile Koh Chang Adası’na geçtik, 45 dakikada. Arabalı vapur derken gözünüzde ne canlanıyor bilmiyorum ama beklentinizi düşük tutun, denizde yüzen bir vasıta işte.

Tarife bilgisine buradan ulaşabilirsiniz; http://kohchangferries.com/

Kalacağımız bölge White Sand Beach. Her adada olduğu gibi burada da birçok plaj var. Hem plaj olarak güzel hem mekan alternatifi fazla hem de değişik sokak yemeklerinden oluşan küçük ama keyifli bir gece pazarı var.

White Sand Beach

White Sand Beach'te gün batımı

Bu arada kaldığımız oteli söylemeyi unuttum, Paddy’s Palm Resort. Gecelik 1150Baht, kahvaltı dahil. Plaja ve gece pazarına yürüme mesafesinde. Plaj tarafında otele ait 15 Palm’s adında bir restoran vardı ve ilk akşam yemeğini orada yemek istedik ama hiç memnun kalmadığımızı söylemek isterim.